יום שלישי, 6 באפריל 2010


כתובת ולוגו מרתף הגבינות
שלום, 27.6
חג הפסח עבר-חלף לו, וזה הזמן להתרגע קצת ולהנות מארוע גבינה בניחוח אביבי: פרלמנט הגבינה של רן בוק. לפני זה, כדאי שתדעו שהחודש נקבל גבינת פטה יונית אמיתית - לא חיקוי, לא כאילו ולא 'בסגנון'. אם לא הייתם ביוון וטעמתם את הדבר האמיתי - כדאי לכם מאוד לבוא ולבקר בחנות...
הפרלמנט הקרוב - השבוע, ביום חמישי,8.4.10 והנושא: ערב גבנים. 
את המפגש הפעם תעביר לא אחרת מאשר הגבנית זוכת הפרסים מיכל מור מלמד, גבנית ובעלת מחלבת "שירת רועים" המייצרת את הגבינות בשיטות מסורתיות הנהוגות באירופה.

את עולם ייצור הגבינות המופלא גילתה מיכל באלפים הברניים ומאז עבדה ולמדה במחלבות בארץ ובשוויץ. מיכל תענה על שאלותיכם בחנות כבר החל בשעה 18:00 ותיתן הרצאה ב-19:30. לרגל הארוע, ניתן יהיה להנות מצלחת טעימות של גבינות "שירת רועים" וכוס יין ב- 20 ש"ח כבר בשעה 18:00.
את הגבינות המשובחות של מיכל ושירת רועים, ילוו יינות יקב הר אודם.
יקב הר אודם הוקם על ידי בני משפחת אלפסי בשנת 2003, כשהחל מבציר 2007 כל יינות היקב הינם יינות כשרים.
היקב מייצר יין בעיקר מענבי קברנה סובניון מרלו ושרדונה, עם "תיבול" של שירז וקברנה פרנק, בשלוש סדרות איכות: וולקני - ליינות העיקריים, הר אודם - סדרת ה'ריזרב' של היקב, אלפסי - יין הדגל של היקב, להתישנות ארוכה במיוחד. כמו כן מייצר הייקב שיכר מדובדבנים ממטעי רמת הגולן, ויין קינוח בסגנון פורט. היקב והיינות זכו במדליות ובפרסים רבים ושונים במספר תחרויות יין בארץ ובחו"ל.
גבנו בעצמכם:
חנכנו מרכז תמיכה ומכירה לאוהבי הגבינות הביתיות - ניתן להשיג סלסלות, מחמצות, אנזימים וערכות להכנת גבינה ביתית. הדרכה ראשונית במקום.

פספסתם את טיול המחלבות לאיטליה? לא נורא... אנחנו מוציאים טיול מחלבות וקולינריה - כולל שוקולד, כמובן - לשוויץ! כל הפרטים כאן .
הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו: אנחנו מוציאים גם שם עידכונים על גבינות שמגיעות, ארועים ופסטיבלים.
אשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה ובכל שאלה,
בברכת "גבינה טובה",
רן בוק
 כל חבר מועדון רשום במחשב החנות יהנה מההנחה עם הזדהות בפני המוכר.